ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
28-30 Οκτωβρίου
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ
21:00
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ
Στα ταμεία του Μεγάρου

Γενικά

Η Hellenic Dance Company φέρνει στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών τη σπονδυλωτή παράσταση με γενικό τίτλο «Open Frontiers», προσδοκώντας, μέσα από τα τέσσερα έργα που την απαρτίζουν, να προβληματίσει και να αφυπνίσει το κοινό σχετικά με τις κοινωνικές συνθήκες και τη βαθιά υπαρξιακή κρίση των καιρών.

Τα έργα των Akram Khan, Martha Graham, Pascal Rioult και Tono Lachky που θα ερμηνεύσουν οι χορευτές της Hellenic Dance Company (της ομάδας της ΚΣΟΤ), επιλέχθηκαν ακριβώς γιατί όλα μαζί μπορούν να αποτελέσουν μια εκρηκτική δήλωση πάνω στα δεινά της ανθρωπότητας και τους κινδύνους για την ίδια τη ζωή. Τέσσερεις καλλιτέχνες από διαφορετικές εποχές, τέσσερα έργα σε διαφορετικό στυλ, αλλά με κοινή ανησυχία για το μέλλον, με κοινή αποστροφή στον εφησυχασμό και σαφή προσανατολισμό στην αντίδραση απέναντι σε όσα βάζουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ευτυχία.

Πρόγραμμα Παράστασης

Panorama [Theme of Dedication – Imperial Theme – Popular Theme]

Το Panorama που η χορογράφος εμπνεύστηκε και δημιούργησε το 1935 σε μια περίοδο που η καταπίεση των μειονοτήτων, η Μεγάλη Ύφεση και η άνοδος του φασισμού απασχολούσαν σοβαρά πολλούς καλλιτέχνες. Διαποτισμένο από τις ανησυχίες αυτές, το Panorama γεννήθηκε για να εκφράσει τη δύναμη του ανθρώπου να αλλάξει τα πράγματα. Η Ομάδα της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης ερμήνευσε αυτό το έργο-διαμαρτυρία στη Νέα Υόρκη και το Ηρώδειο, αποσπώντας θετικές κριτικές από τον Τύπο, αλλά και το θερμό χειροκρότημα του κοινού. Η εφημερίδα New York Times επισήμανε σχετικά με την ελληνική συμμετοχή ότι «Το ηχηρό χειροκρότημα για το Panorama ήρθε για να ανταμείψει τους 37 νέους χορευτές που, χωρισμένοι σε τρεις κύριες ομάδες, ερμήνευσαν το έργο με θαυμαστό συγχρονισμό και εντυπωσιακή δύναμη.”

Χορογραφία: Martha Graham
Διδασκαλία Ρεπερτορίου: Πένυ Διαμαντοπούλου
Συνθέτης: Norman Lloyd
Σχεδιασμός Φωτισμού: Arch Lauterer
Προσαρμογή Φωτισμού: Αλέκος Αναστασίου
Σχεδιασμός Κοστουμιών: Martha Graham
Ερμηνεία: Δάφνη Αντωνιάδου, Γαβριέλα Αντωνοπούλου, Δανάη Δημητριάδη, Αριάννα Ζαρμακούπη, Ειρήνη Ζάττα, Ιουλία Ζαχαράκη, Νεφέλη Καδινοπούλου Αστερίου, Βάσια Κόλλιου, Δάφνη Κραζούδη, Κωνσταντίνα Κωνσταντίνου, Δέσποινα Λαγουδάκη, Ασπασία Λαιμού, Μπίλιω Μαρνέλη, Δήμητρα Μερτζάνη, Ζελίκα Μουζάκη, Ναταλία Μπάκα, Μαρία Παπαδοπούλου, Παπαπαναγιώτου Κλεοπάτρα, Εμμανουέλα Πεχυνάκη Μαμουνάκη, Χριστίνα Ράινχαρτ, Μάρω Σταυρινού, Στεφανία Σωτηροπούλου, Έλενα Τσικαλά Βαφέα, Σουζάνα Μπαζιώτη, Κατερίνα Χρυσοστόμου

Wien

Πιστό στις προθέσεις του Ραβέλ, το Wien είναι μια φανταστική και μοιραία περιδίνηση με μαγικές διαστάσεις. Το Βιεννέζικο βαλς, η τέλεια εικόνα της εξευγενισμένης κοινωνίας, μετατρέπεται σε σύμβολο ενός αποσαθρωμένου κόσμου που βρίσκεται στη δίνη της βίας και του εξευτελισμού. Το κομμάτι φέρει τη δηλητηριασμένη ατμόσφαιρα της απελπισίας και της μοιρολατρίας. Πρόκειται για τα χνάρια μιας ανθρωπότητας που αποτυγχάνει και για ένα προμήνυμα του θριάμβου του κακού. Το έργο ανέβηκε για πρώτη φορά στις 13 Ιανουαρίου 1995 στο Sylvia and Danny Kaye Playhouse στη Νέα Υόρκη.

O Pascal Rioult , έχοντας μαθητεύσει και αναδειχθεί στις ομάδες χορού May O’Donnell, Paul Sanasardo και Martha Graham Dance Company, πέρασε το 1994 στο επόμενο στάδιο ιδρύοντας τη δική του ομάδα, Rioult . Έχει χαρακτηριστεί ως «ένας από τους πιο θαρραλέους και με βάθος δημιουργούς του σύγχρονου χορού σήμερα, με ρίζες στην παράδοση και ανοιχτό βλέμμα στο μέλλον».

Χορογραφία: Pascal Rioult
Διδασκαλία Ρεπερτορίου: Μαριάννα Τσαρτόλια
Υπεύθυνη Προβών: Όλια Τορναρίτου
Συνθέτης: Maurice Ravel, La Valse
Σχεδιασμός Φωτισμού: David Finley
Προσαρμογή Φωτισμού: Αλέκος Αναστασίου
Σχεδιασμός Κοστουμιών: Russ Vogler
Ερμηνεία: Χρήστος Ξυραφάκης, Μαρία Παπαδοπούλου, Χριστίνα Ράινχαρτ, Μάρω Σταυρινού, Αλέξανδρος Σταυρόπουλος, Κώστας Χρυσαφίδης

No More Fairytales

Ο Tono Lachky έχει το χάρισμα να αποτυπώνει σε κίνηση το σφυγμό της εποχής με παλμό, χιούμορ και έντονα θεατρικά στοιχεία. Στην νέα αυτή συνεργασία του με την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης, ο Τόνο θα παρουσιάσει τη νέα πρωτότυπη χορογραφία του με τίτλο «No more fairytales», ένα κωμικοτραγικό σχόλιο πάνω στη σύγχρονη πραγματικότητα, μια γιορτή του χορού «αφιερωμενη στους Έλληνες στους καιρούς της κρίσης». Ο Tono Lachky, ένα από τα πλέον ανερχόμενα διεθνή αστέρια του σύγχρονου χορού, έγινε μέλος της Akram Khan Company το Μάρτιο του 2004 και ακολούθησε τη μεγάλη διεθνή περιοδεία του “MA” (48 χώρες σε όλο τον κόσμο) για δύο χρόνια. Ως χορογράφος, έχει δημιουργήσει διάφορα έργα, τα πιό γνωστά από τα οποία είναι τα: Twice Read, Softandhard, Heaven is the place, Perfect Day To Dream, Kids in a play, Mind a Gap.

Χορογραφία: Tono Lackhy
Υπεύθυνος Προβών: Ντένης Αλαμάνος
Μουσική: Mozart symphony No.34, Stefan Islandi Og Karlakor Reykjavikur, Cecilia Bartoli
Σχεδιασμός Φωτισμού: Αλέκος Αναστασίου
Ερμηνεία: Ντένης Αλαμάνος, Γαβριέλα Αντωνοπούλου, Δανάη Δημητριάδη, Ιουλία Ζαχαράκη, Βάσια Κόλλιου, Δάφνη Κραζούδη, Δήμητρα Μερτζάνη, Αλέξανδρος Σταυρόπουλος, Στεφανία Σωτηροπούλου, Αντώνης Σπορίδης, Στέλιος Τσάτσος, Βασίλης Φατούρος, Νίκος Χατζηβασιλειάδης

Vertical Road

“…όλο και περισσότερο, κατευθύνομαι απρόθυμα προς ένα ισχυρό οριζόντιο ρεύμα, το οποίο είναι ένα μέρος όπου ο χρόνος κινείται σε τόσο υψηλή ταχύτητα, ώστε και η αναπνοή μας ακόμη πρέπει να επιταχυνθεί προκειμένου ως ανθρώπινα όντα να επιβιώσουμε. Και πάντα πίστευα ότι ήταν στην αργή εκπνοή μας, ο τόπος όπου κατοικεί η αίσθηση της βαθιάς πνευματικής ενέργειας. Σε ένα κόσμο που τρέχει τόσο γρήγορα, με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και της πληροφορίας, κατά κάποιο τρόπο είμαι διατεθειμένος να κινηθώ αντίθετα σ’ αυτό το ρεύμα, προκειμένου να καταλάβω τι μπορεί να σημαίνει να συνδέομαι όχι μόνο κάθετα αλλά και πνευματικά.»

Ο Άκραμ Καν είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους χορογράφους της γενιάς του. Ιδιαίτερα γνωστός για τις συνεργασίες του In-I (2008) με τη διάσημη ηθοποιό Juliette Binoche, Sacred Monsters(2006) με τη μεγάλη χορεύτρια Sylvie Guillem, και το βραβευμένο Ζero degrees (2005) με τον Sidi Larbi Cherkaoui. Ο Akram Khan παράλληλα έχει ιδρύσει την Akram Khan Company, η οποία έχει καθιερωθεί πλέον ως μία από τις πρωτοποριακές ομάδες χορού για τις δημιουργικές προκλήσεις που θέτει στις παραδοσιακές χορευτικές φόρμες. Η χορευτική γλώσσα κάθε παραγωγής της έχει ως αφετηρία τις καταβολές του Καν στο κλασικό ινδικό ιδίωμα kathak και στη μαθητεία του στο σύγχρονο χορό.

Το Vertical Road (βραβείο κριτών The Age για το καλύτερο νέο έργο του 2010), είναι ένα εμβληματικό έργο του Akram Khan για σύνολο σύγχρονου χορού, με μουσική που συνέθεσε ειδικά για το έργο ο επί πολλά χρόνια συνεργάτης του, συνθέτης Nitin Sawhney. Το Vertical Road αντλεί έμπνευση από την παράδοση των Σούφι και τον Πέρση ποιητή και φιλόσοφο Rumi.

Χορογραφία: Akram Khan
Διδασκαλία Ρεπερτορίου: Κωνσταντίνα Ευθυμιάδου, Yen-Ching Lin
Συνθέτης: Nitin Sawhney
Σχεδιασμός Φωτισμού: Jesper Kongshaug
Προσαρμογή Φωτισμού: Αλέκος Αναστασίου
Σχεδιασμός Κοστουμιών: Kimie Nakano
Δραματουργία: Ruth Little
Ερμηνεία: Ντένης Αλαμάνος, Γαβριέλα Αντωνοπούλου, Θεόδωρος Βλάχος, Δανάη Δημητριάδη, Αριάννα Ζαρμακούπη, Ιουλία Ζαχαράκη, Δάφνη Κραζούδη, Δήμητρα Μερτζάνη, Στεφανία Σωτηροπούλου, Στέλιος Τσάτσος, Κώστας Χρυσαφίδης

Συντελεστές

Καλλιτεχνική Διεύθυνση

Παυλίνα Βερέμη

Χοργραφίες

Martha Graham, Akram Khan, Tono Lachky, Pascal Rioult

Διεύθυνση Προβολής & Επικοινωνίας

Μαρία Τσολάκη

Υπεύθυνη & Εκτέλεση Παραγωγής

Βίκυ Κολοβού

Συντονισμός Ύλης – Κείμενα Εντύπων

Νατάσσα Χασιώτη

Σχεδιασμός Έντυπης Επικοινωνίας

Σπορίδης Αντώνης

Βίντεο

Διονύσης Τσαφταρίδης

Παραγωγή

Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης

Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η καθιερωμένη πλέον ετήσια παράσταση της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης θεωρώ ότι ξεπέρασε εφέτος κάθε προσδοκία. Οι εξαιρετικές χορογραφίες ανέδειξαν το υψηλότατο επίπεδο των σπουδαστών. Η προσπάθεια και πρόοδος που καταβάλλει η Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης και μάλιστα όχι υπό τις ευνοϊκότερες συνθήκες προβάλλει ιδιαίτερα ενθαρρυντική για το παρόν και το μέλλον του χορού στην Ελλάδα, πράγμα που επιβεβαιώνεται και από τη στελέχωση με έλληνες χορευτές από τη Σχολή σε σημαντικά και διεθνή χορευτικά σχήματα. Καθώς διετέλεσα Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης την περίοδο που ανέλαβε τα ηνία η κ Παυλίνα Βερέμη και παρακολούθησα στενά την αναγέννηση, κυριολεκτικά, της σχολής, ας μου επιτραπεί να επισημάνω πως της οφείλονται θερμές ευχαριστίες και συγχαρητήρια.

Κατερίνα Κοσκινά, Καλλιτεχνική Διευθύντρια Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης

Οι παραστάσεις της Hellenic Dance Company της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης απογειώνουν το κοινό και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό...τεκμήριο ότι η Ελλάδα μπορεί να εκτοξευθεί όταν συνδυάζεται το πάθος, η σκληρή δουλεία και η γνώση. Είναι λαμπρό παράδειγμα του νέου ελληνικού θαύματος!

Ιωάννα Σαπφώ Πεπελάση, Αναπληρώτρια Kαθηγήτρια Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Έξοχη και τρομερή παράσταση! Ένα από τα 2 πιο εκπληκτικά θεάματα χορού που είδα φέτος!

Ανδρέας Ρικάκης, Κριτικός Χορού

Επειδή τυχαίνει να είμαι στο Δ.Σ. της ΚΣΟΤ, γνωρίζω προσωπικά τον τεράστιο αγώνα που γίνεται όχι μόνο για την επιβίωση της σχολής, αλλά συγχρόνως για την επίτευξη υψηλού επιπέδου πρωτογενούς δημιουργίας, που είναι και το ζητούμενο. Αυτές οι προσπάθειες πρέπει να βοηθιούνται και να αντιμετωπίζονται με μεγάλο σεβασμό. Θέλω επίσης να τονίσω πως είχα καιρό να παρευρεθώ σε παράσταση τόσο υψηλού επιπέδου που σ' έκανε να ξεχνάς το νεαρό της ηλικίας των χορευτών.
Συγχαρητήρια!

Κώστας Βαρώτσος, Γλύπτης, Καθηγητής Εικαστικών Τεχνών Σχολή Αρχιτεκτονικής ΑΠΘ

Άψογη εκτέλεση και δημιουργικότητα! Αξιοθαύμαστο αποτέλεσμα!

Ιωάννα Χαραλάμπους, Νομική Σύμβουλος, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού

Παρακολουθώ με θαυμασμό τα τελευταία χρόνια την εξαιρετική δουλειά της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης.
Το επίπεδο των παραστάσεων και το ταλέντο των χορευτών με γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον του σύγχρονου χορού στη χώρα μας.

Δάφνη Ζουμπουλάκη, Γκαλερί Ζουμπουλάκη

Η παράσταση Open Frontiers που παρακολουθήσαμε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την 29η Οκτωβρίου 2014, άφησε εμάς και πολλούς άλλους κυριολεκτικά άφωνους και συγκινημένοuς! Αναμέναμε ποιότητα, διότι έχουμε παρακολουθήσει με ενδιαφέρον την ανοδική πορεία της ΚΣΟΤ τα τελευταία χρόνια, αλλά η παράσταση που είδαμε τεκμηρίωνε ένα άλμα πολύ μεγαλύτερο απ' ότι περιμέναμε. Η επιλογή των θεμάτων μέσω των καταξιωμένων διεθνών χορογράφων και κυρίως η τεχνική των χορευτών ήταν εφάμιλλα των καλύτερων διεθνών παραγωγών.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές. Είχαμε καιρό να νιώσουμε τέτοια ανάταση στη χώρα μας!

Κώστας Καρράς, Αντιπρόεδρος Europa Nostra / Λυδία Καρρά, Σκηνοθέτης - Ιδρυτές ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

"Να πώς θα ήταν η Ελλάδα, αν..!"

Στάθης Λιβαθινός, Σκηνοθέτης

Η παράσταση Open Frontiers στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών αποτέλεσε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Τόσο η επιλογή των χορογραφιών όσο και, κυρίως, η άψογη εκτέλεσή τους από μια ομάδα νέων χορευτών με πολύ ταλέντο και, προφανώς, εμπνευσμένη καθοδήγηση είχε ως αποτέλεσμα μια παρουσίαση γεμάτη ζωντάνια και καλό γούστο, που φανέρωνε όμως επίσης αξιόλογη πειθαρχία και τεχνική κατάρτιση. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στην ΚΣΟΤ για το εξαιρετικό έργο που επιτελεί.

Παύλος Καλλιγάς, Αναπληρωτής Καθηγητής Αρχαίας Φιλοσοφίας, Ε. Κ. Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης

Ένα φλογερό σύννεφο σαν ρυθμική ενδοφλέβια έκρηξη κρυσταλλικής ευφορίας.

Δημήτρης Καλοκύρης, Συγγραφέας

Αυτό που με γοήτευσε άμεσα στην παράσταση, ήταν το πώς ο καθένας χορευτής διατηρούσε την ταυτότητα του και ταυτόχρονα ήταν μέρος της ομάδας που λειτουργούσε σαν ένα πολύμορφο σώμα. Αυτή η ισορροπία ανάμεσα στο ατομικό και το ομαδικό είναι χαρακτηριστικό της νεωτεριστικής αντίληψης που θέλει το άτομο ν' αυτo-γνωρίζεται διαχεόμενο στο σύνολο. Πρόκειται για την επιθυμία του ανθρώπου ν' αυτό-νομηθεί δίχως ν' απομονωθεί, να εκφράσει την ατομικότητα του δίχως να εγκλωβιστεί στα όρια του ατομισμού και επίσης να γίνει μέρος ενός δρώντος συνόλου διατηρώντας την αυτοσυνείδηση του. Η παράσταση αυτή φανερώνει τις πλούσιες δυνατότητες του δημιουργικού προσώπου το οποίο αντλεί τις δυνάμεις κι εμπνεύσεις του από την γόνιμη συνύπαρξη σώματος και πνεύματος, όπου το ένστικτο του χορευτή συνεργεί με την σώφρονα γνώση του χώρου. Το όνειρο, ο ρυθμός, το όραμα, η χαρά, η εσωτερική κι εξωτερική περιπέτεια συνέδρασαν δημιουργικά προσφέροντας στον θεατή την απόλαυση της δημιουργίας.

Δημοσθένης Δαββέτας, Καθηγητής Πανεπιστημίου, εικαστικός, ποιητής, Σύμβουλος του Πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά σε θέματα πολιτισμού

Κάθε συνεύρεση με τη δύναμη και την ενέργεια της ομάδας της ΚΣΟΤ είναι μία ποιητική απόδραση από τα τετριμμένα. Είναι πραγματικά συγκινητικό το πάθος όλων των παιδιών.

Λοΐζος Ξενόπουλος, Διευθυντής Προγράμματος του MEGA

Αγαπητή Παυλίνα,
Συγχαρητήρια και ευχαριστώ πολύ για την εκπληκτική παράσταση της Hellenic Dance Company.
Την ευχαριστήθηκα ιδιαιτέρως και δεν ήθελα να τελειώσει προπαντός το τρίτο μέρος στο οποίο και τα σχόλια γύρω- από το κάθισμα μας ήταν γεμάτα ενθουσιασμό!!
Καλή συνέχεια στο έργο σου και πάλι συγχαρητήρια.

Ιωάννα Λαλαούνη

Σας οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να δω την καταπληκτική παράσταση OPEN FRONTIERS της Hellenic Dance Company. Ενθουσιάστηκα!!! Ειδικά το No More Fairy Tails του Tono Lachky και το Vertical Road του Akram Kahn ξεσήκωσαν τον ενθουσιασμό μου αλλά και τα παρατεταμένα χειροκροτήματα όλου του κοινού.
Διάχυτη η συγκίνηση. Η αίθουσα γεμάτη. Σημειωτέον ότι καθώς συναντηθήκαμε μετά το τέλος της παράστασης με γνωστούς και φίλους, ήταν κοινή η παραδοχή ότι τέτοιας ποιότητας δουλειά στο χώρο του πολιτισμού μας αναπτερώνει το ηθικό, κάτι που τόσο μα τόσο χρειαζόμαστε.
Ένα μεγάλο μπράβο στην Παυλίνα, στους συνεργάτες, χορογράφους και χορευτές με θερμές ευχές να βρει την υποστήριξη που αναμφισβήτητα αξίζει και δικαιούται για το αξιόλογο έργο που μας προσφέρουν.

Έφη Στρούσα, Ιστορικός Τέχνης

Παρακουλήθησα την παρασταση "Open Frontiers" της Hellenic Dance Company στο Μέγαρο Μουσικής. Ήταν μια παραστάση ύμνος στην τέχνη του χορού και στην δυνατότητα να περιγραφεί η σύχρονη πραγματικότητα μέσα από τις χορογραφίες που παρουσιάστηκαν.

Γεράσιμος Ρήγας, Σκηνοθέτης

I was really amazed at the extremely excellent quality of the work of the Hellenic Dance Company. These young dancers made Greece very proud dancing in March at the New York City Center and the Herodion in July. Now once again they were able to produce in such a great manner under the terrible conditions of the economic crisis. Seeing this young people perform I strongly feel that Greece has a future.

T. Gourdomichalis, International Member of Martha Graham Dance Company New York
©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou©2014 - Hellenic Dance Company - Open Frontiers - Photo: Miltos Athanasiou